Nr. 1

mă plimb singur până ies din oraș

și observ doi inși care dezgroapă un mormânt

acest vânt tăios și rece e prietenul meu cel mai bun

iar te doare capul

și hohote sănătoase de râs

ies din piepturi sănătoase de oameni

să nu le spui niciodată că vrei să mori

îți vor răspunde cu ce mai aștepți

Nr. 2

Arătăm caraghios vii, arătăm charaghios și morii

Premolarul din dreapta a putrezit,

S‑a umplut de crăpături și găuri,

dentista mi‑a zis că nu mai are nicio

rădăcină,

Dragostea se uzează ca un premolar, Maria,

asistenta, o fată drăguță care nu prea

vorbea engleză și nu, nu era frumoasă, dar

tânără, iar pentru un bărbat singur orice

femeie tânără e simpatică,

mi‑a făcut poze rmn,

mi‑am privit dinții și arătau caraghioși,

pentru o clipă te vezi pe tine mort, după ce

toată carnea ți‑a fost înfulecată de viermi.

Arătăm caraghios vii, arătăm charaghios

și morți,

mi‑au spus că trebuie scoase două măsele

de sus și două de jos,

mai exact molarii nr. 3.

Și premolarul ăla gol pe dinăuntru,

e scump și dureros, Maria.

Dragostea crește uneori precum ultimul molar,

în carne și nerv,

scump și dureros

Nr. 3

Hahaha, râde calul privindu‑mă.

Ce cal ciudat,

l‑aș numi Troian dacă ar fi al meu,

însă mie oarecum mi‑e frică de cai.

I‑am văzut pe unii scăpând de sub control

și ieșindu‑și din minți,

mai ales când sunt tineri.

Dar, să nu fiu nedrept,

cei mai mulți își trag căruțele

și își mănâncă fânul cu mult stoicism,

niște ființe sensibile până la urmă,

se sperie și de umbra lor câteodată.

De ce să judeci un cal plin de frici și superstiții.

Hahaha, râde calul din nou, arătându‑și dantura sănătoasă,

caii bolnavi și nefolositori sunt dați imediat la carne,

sau, oricum, se sting repede.

Calul mă privește îndelung, alungând muștele cu coada.

E primul care și‑a dat seama

și a început să plângă.

Și caii

au mai multă

compasiune.

Distribuie acest articol:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on pinterest

Articole recomandate

Noutăți
Vladimir Bulat

Convergențe

Acum un deceniu, pictorița suedeză Ulla Wiggen (n. 1942) a lansat un ciclu de tablouri care avea ca subiect interioritatea umană. Aceasta a pornit de

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *